Cum se livreaza?


1. Despre livrare

Livrarea produselor se face prin Fan Courier pentru toate produsele, mai putin pentru cele din categoria Parchet, caz in care transportul se face prin intermediul curierului logistic Gebruder Weiss, la domiciliul sau la sediul clientului.

Pentru produsele din categoria Parchet, avand in vedere greutatea si volumul unei comenzi, livrarea se face pana in locul unde vehiculul curierului are acces (poarta casei, usa blocului etc.). Transportul pana la locul de utilizare intra in responsabilitate clientului.

2. In cat timp primesc comanda?

Produsele existente in stoc vor fi livrate in terment de maxim 48 de ore lucratoare de la data plasari comenzii.

Comenzile de parchet se livreaza in termen de 3 – 5 zile lucratoare de la data validarii comenzii.

3. Ce tarife de transport percepem?

Tarifele de transport (inclusiv T.V.A.) se calculeaza dupa cum urmeaza:

- 10.71 lei / primul kg
- 0.84 lei / fiecare kg suplimentar
- 5.95 lei / taxa de ramburs pentru plata ramburs
- 59.50 lei pentru comenzi care contin produse din categoria Parchet, a caror valoare nu depaseste suma de 416,5 ron

4. Transport gratuit

Pentru a beneficia de transport gratuit, valoarea unei comenzi trebuie sa depaseasca 300 de lei (inclusiv T.V.A.), fara a include produse din categoria Parchet.
Aceste produse se factureaza separat si beneficiaza de transport gratuit numai daca valoarea comenzii insumeaza peste 416,5 lei (inclusiv T.V.A).

Pentru persoanele juridice care au un contract in vigoare, taxele de transport se calculeaza conform conditiilor contractuale pentru fiecare categorie de produse in parte.

5. Precizari

In cazul in care produsele comandate nu se afla momentan in stocul nostru, va vom comunica termenul la care se va putea livra comanda ta. In principiu, toate produsele prezente in magazinul nostru virtual se afla in stoc, insa exista posibilitatea ca uneori produsele cu mentiunea „Stoc limitat” sa nu se afle temporar in stoc.

Daca produsele au fost livrate prin curierat rapid, avem rugamintea sa verificati marfa la primire. In cazul in care se constata lipsa sau deteriorarea unui produs / unor produse, este obligatia clientului sa intocmeasca un proces-verbal cu delegatul firmei de curierat. Numai pe baza acestui proces-verbal se va putea remedia situatia in cauza (livrare produs / produse lipsa sau inlocuirea acestuia / acestora) pe cheltuiala noastra.

Aboneaza-te Gratis

Abonare Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul Profilux si afla imediat despre ofertele si promotiile noastre!

Prin abonarea la newsletter-ul Profilux confirm ca am peste 16 ani!